Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7555
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorVerhun, Antonina-
dc.contributor.authorBondarchuk, Julia-
dc.date.accessioned2017-10-18T12:42:13Z-
dc.date.available2017-10-18T12:42:13Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationVerhun Antonina. Perspectives for developmentof Higher Education system in context of European integration processes / A. Verhun, J. Bondarchuk // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2017. - Спецвипуск : Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (6 жовтня 2017 р., м. Київ). - С. 42-50.uk
dc.identifier.issn2413-0117uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7555-
dc.description.abstractThe article reviewed the implications of the development strategy of Europe up to 2020, highlighted the key indicators of education and defined its target. It has been defined that the major trend in education is improving the total education of the population according to the international classification of education 2011. The study has given an opportunity to formulate the basic perspective directions of Ukrainian higher education in the context of European integration processes.uk
dc.description.abstractУ статті розглянуто наслідки реалізації стратегії розвитку Європи до 2020 року, виділено ключові індикатори в галузі освіти та визначено їх цільові значення. Встановлено, що основною тенденцією в галузі освіти є тотальнепідвищеннярівняосвіченостінаселеннявідповіднодоміжнародноїкласи фікаціїсистемиосвіти 2011 року. В результаті дослідження сформульовано основні перспективні напрямки розвитку української системи вищої освіти в контексті євроінтеграційних процесів.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены последствия реализации стратегии развития Европы до 2020 года, выделены ключевые индикаторы в области образования и определены их целевые значения. Установлено, что основной тенденцией в области образования является тотальное повышение уровня образованности населения в соответствии с международной классификацией системы образования 2011 года. В результате исследования сформулированы основные перспективные направления развития украинской системы высшего образования в контексте евроинтеграционных процессов.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectinnovative implementation in educationuk
dc.subjectEuropean integration of the educational processuk
dc.subjectconvergence of educational systemsuk
dc.subjectінноваційні впровадження в освітньому процесіuk
dc.subjectєвроінтеграція освітнього процесуuk
dc.subjectконвергенція освітніх системuk
dc.subjectинновационные внедрения в образовательном процессеuk
dc.subjectевроинтеграция образовательного процесса, конвергенция образовательных системuk
dc.titlePerspectives for developmentof Higher Education system in context of European integration processesuk
dc.title.alternativeПерспективи розвитку системи вищої освіти в контексті європейських інтеграційних процесівuk
dc.title.alternativeПерспективы развития системы высшего образования в контексте европейских интеграционных процессовuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorВергун, А. М.-
local.contributor.altauthorБондарчук, Ю. А.-
local.contributor.altauthorВергун, А. Н.-
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні наукиuk
local.source.numberСпецвипускuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-10-06-
local.conference.nameЕфективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освітиuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономічна політика держави щодо забезпечення доступу до якісної вищої освітиuk
Располагается в коллекциях:Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти
Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра філології та перекладу (ФП)
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20171006_Effect_P042-050.pdf583,92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.