Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7806
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГанущак-Єфіменко, Л. М.-
dc.contributor.authorЩербак, В. Г.-
dc.date.accessioned2017-10-30T12:19:21Z-
dc.date.available2017-10-30T12:19:21Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГанущак-Єфіменко Л. М. Бенчмаркінг як засіб підвищення рівня конкурентних переваг вищого навчального закладу на ринку освітніх послуг / Л. М. Ганущак-Єфіменко, В. Г. Щербак // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2017. - Спецвипуск : Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти : матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції (6 жовтня 2017 р., м. Київ). - С. 299-311.uk
dc.identifier.issn2413-0117uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7806-
dc.description.abstractЗапропоновано новий підхід щодо можливості підвищення рівня конкурентних переваг вищого навчального закладу на ринку освітніх послуг за допомогою інструментарію бенчмаркінгу. Визначено переваги, вимоги споживачів, внутрішньої та зовнішньої аудиторії щодо спрямованості та змісту бенчмаркінгового проекту.uk
dc.description.abstractПредложен новый подход к возможности повышения уровня конкурентных преимуществ высшего учебного заведения на рынке образовательных услуг с помощью инструментария бенчмаркинга. Определены преимущества, требования потребителей, внутренней и внешней аудитории относительно направленности и содержания бенчмаркингового проекта.uk
dc.description.abstractA new approach is proposed on the possibility of raising the level of competitive advantages of a higher educational institution in the market of educational services with the help of benchmarking tools. The advantages, requirements of consumers, internal and external audience regarding the direction and content of the benchmarking project are determined.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectбенчмаркінгuk
dc.subjectбенчмаркінговий проектuk
dc.subjectконкурентні перевагиuk
dc.subjectринок освітніх послугuk
dc.subjectвищий навчальний закладuk
dc.subjectбенчмаркингuk
dc.subjectбенчмаркинговый проектuk
dc.subjectконкурентные преимуществаuk
dc.subjectрынок образовательных услугuk
dc.subjectвысшее учебное заведениеuk
dc.subjectbenchmarkinguk
dc.subjectbenchmarking projectuk
dc.subjectcompetitive advantagesuk
dc.subjecteducational services marketuk
dc.subjectinstitution of higher educationuk
dc.titleБенчмаркінг як засіб підвищення рівня конкурентних переваг вищого навчального закладу на ринку освітніх послугuk
dc.title.alternativeБенчмаркинг как средство повышения уровня конкурентных преимуществ высшего учебного заведения на рынке образовательных услугuk
dc.title.alternativeBenchmarking as a tool of increasing the level of competitive advantages of the universities in the market of educational servicesuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorГанущак-Ефименко, Л. М.-
local.contributor.altauthorHanushchak-Efimenko, Liudmyla M.-
local.contributor.altauthorShcherbak, Valeriia G.-
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні наукиuk
local.source.numberСпецвипускuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-10-06-
local.conference.nameЕфективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освітиuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionПідприємницький університет у системі сучасних суспільно-економічних відносинuk
Appears in Collections:Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти
Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20171006_Effect_P299-311.pdf1,12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.