Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8072
Назва: Політична реклама як форма комунікації у суспільстві
Автори: Кадлубович, Т. І.
Дата публікації: 2015
Видавництво: ГО "Причорноморський центр досліджень проблем суспільства"
Бібліографічний опис: Кадлубович Т. І. Політична реклама як форма комунікації у суспільстві / Т. І. Кадлубович // Суспільні науки: проблеми та досягнення сучасних наукових досліджень : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Одеса, 4-5 грудня 2015 р. – Одеса : ГО "Причорноморський центр досліджень проблем суспільства", 2015. – С. 118-120.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8072
Faculty: Факультет культурних і креативних індустрій
Department: Кафедра філософії та культурології
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра філософії та культурології (ФК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20171107_307.pdf237,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.