Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/808
Title: Впровадження проектних технологій в діяльність ВНЗ: переваги та недоліки
Authors: Шацька, Зорина Ярославівна
Keywords: project
project technologies
training projects
teachers
students
проект
проектная технология
учебные проекты
преподаватель
студент
проект
проектна технологія
навчальні проекти
викладач
студент
Issue Date: 2015
Citation: Шацька З. Я. Впровадження проектних технологій в діяльність ВНЗ: переваги та недоліки [Текст] / З. Я. Шацька // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф. "Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України", 2 жовтня 2015 р. - 2015. - Спец. вип. : Серія "Економічні науки". - C. 374-383.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Abstract: Використані методи аналізу, синтезу, групування та порівняння проектних технологій, що використовуються на підприємствах та у ВНЗ. Визначено сутність поняття «проектна технологія», здійснено порівняння економічних та навчальних проектів, досліджено переваги та недоліки впровадження проектних технологій в діяльність ВНЗ. Виявлено особливості та результати впровадження проектних технологій у ВНЗ з точки зору як викладача, так і студента. Виявлені переваги та недоліки впровадження проектних технологій в діяльність ВНЗ нададуть змогу викладачам змінити традиційний підхід до викладання конкретної дисципліни та підвищити якість навчання.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/808
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра економіки та сфери обслуговування
Appears in Collections:Вісник КНУТД
Кафедра смарт-економіки (СЕ)
Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V90sp_P374-383.pdf291,22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.