Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8098
Назва: Роль філологічних досліджень в процесі неймінгу
Інші назви: Роль филологических исследований в процессе нейминга
Автори: Синявська, О. Є.
Ключові слова: неймінг
комерційний успіх
комунікативна ефективність
філологія
Дата публікації: лис-2017
Бібліографічний опис: Синявська О. Є. Роль філологічних досліджень в процесі неймінгу // International scientific and practical conference «World Science». - № 11 (27). Vol. 2, November 2017. – pp. 40-42.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу ролі філологічних досліджень в процесі неймінгу. Лінгвістичний компонент є основним в процесі розробки ефективних комерційних найменувань. Ця ефективність залежить від різних лінгвістичних критеріїв, які обумовлюють комунікативний успіх найменування. Серед цих критеріїв є фонетичні, фонологічні, лексико-семантичні аспекти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8098
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Syniavska 40-42.pdf289,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.