Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8124
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМурована, Л. В.-
dc.contributor.authorКоростинська, Н. Р.-
dc.date.accessioned2017-11-14T10:53:17Z-
dc.date.available2017-11-14T10:53:17Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКоростинська Н. Р. Реклама як знаряддя збуту / Н. Р. Коростинська ; наук. кер. Л. В. Мурована // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 349-350.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8124-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectстимулювання збутуuk
dc.subjectобсяги закупівельuk
dc.subjectпопитuk
dc.subjectзаходи стимулюванняuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.titleРеклама як знаряддя збутуuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-04-28-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономіка інноваційної діяльності підприємствuk
local.conference.subsectionМаркетингuk
Розташовується у зібраннях:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2017_V3_P349-350.pdf436,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.