Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8139
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМурована, Л. В.-
dc.contributor.authorТонкошкурова, Н. Ю.-
dc.date.accessioned2017-11-16T11:07:02Z-
dc.date.available2017-11-16T11:07:02Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationТонкошкурова Н. Ю. Бренд як носій іміджу підприємства / Н. Ю. Тонкошкурова ; наук. кер. Л. В. Мурована // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 359-360.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8139-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectіміджuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectторгова маркаuk
dc.subjectрепутаціяuk
dc.subjectстратегія брендінгуuk
dc.titleБренд як носій іміджу підприємстваuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-04-28-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономіка інноваційної діяльності підприємствuk
local.conference.subsectionМаркетингuk
Розташовується у зібраннях:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2017_V3_P359-360.pdf428,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.