Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8140
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorПодольна, В. В.-
dc.contributor.authorКокорева, А. В.-
dc.date.accessioned2017-11-16T13:42:38Z-
dc.date.available2017-11-16T13:42:38Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКокорева А. В. Логотип як основна складова торгової марки / А. В. Кокорева ; наук. кер. В. В. Подольна // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 363-364.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8140-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectлоготипuk
dc.subjectторгівельна маркаuk
dc.subjectемблемаuk
dc.subjectдослідження логотипуuk
dc.subjectфірмовий стильuk
dc.titleЛоготип як основна складова торгової маркиuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-04-28-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономіка інноваційної діяльності підприємствuk
local.conference.subsectionМаркетингuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2017_V3_P363-364.pdf358,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.