Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8544
Title: Сучасні підходи до методології управління проектами сталого розвитку регіону в контексті безперервної освіти державних службовців
Authors: Зварич, І. Т.
Зварич, О. І.
Keywords: knowledge economy
project management (target-oriented management)
spatial system
regional sustainable development
continuing education
управление проектами (программно-целевое управление)
пространственная система
устойчивое развитие региона
непрерывное образование
экономика знаний
економіка знань
управління проектами (програмно-цільове управління)
просторова система
сталий розвиток регіону
безперервна освіта
Issue Date: 2017
Citation: Зварич І. Т. Сучасні підходи до методології управління проектами сталого розвитку регіону в контексті безперервної освіти державних службовців [Текст] / І. Т. Зварич, О. І. Зварич // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2017. - № 5 (115). - C. 11-23.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки
Abstract: У статті висвітлено методологію управління проектами сталого розвитку регіону, а також окремі питання оволодіння нею державними службовцями в контексті їх безперервної освіти як визначального чинника формування економіки знань.
В статье рассмотрены методология управления проектами устойчивого развития региона, а также отдельные вопросы овладения ею государственными служащими в контексте их непрерывного образования как определяющего фактора формирования экономики знаний.
The paper considers the project management methodology for regional sustainable development along with particular issues to guide civil servants in the context of their continuing education as a key driver of knowledge economy.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8544
ISSN: 2413-0117
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V115_P011-023.pdf302,38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.