Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8546
Название: Export problems of nationally produced goods in the terms of deep and comprehensive free trade area with the eu: georgia case study
Авторы: Aroshidze, P.
Mamuladze, G.
Serzhanov, V.
Ключевые слова: Georgia
EU
free trade
export potential
Грузия
ЕС
свободная торговля
экспортный потенциал
Грузія
ЄС
вільна торгівля
експортний потенціал
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Aroshidze P. Export problems of nationally produced goods in the terms of deep and comprehensive free trade area with the eu: georgia case study = Проблеми експорту вітчизняних товарів в умовах поглибленої і всеосяжної зони вільної торгівлі з ЄС: приклад Грузії [Текст] / P. Aroshidze, G. Mamuladze, V. Serzhanov // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2017. - № 5 (115). - C. 24-37.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки
Краткий осмотр (реферат): У статті обґрунтовується, що оптимальне використання Угоди про поглиблену і всеосяжну зону вільної торгівлі з ЄС є критично важливим для країн-учасниць. Лише Грузія, Молдова і Україна з посткомуністичних країн колишнього СРСР підписали Угоди про асоціацію з Європейським Союзом. Метою дослідження є вивчення експортного потенціалу та факторів, що впливають на зростання експорту постсоціалістичних країн та країн-учасниць угоди про євроінтеграцію. Особливий акцент зроблено на виявленні переваг поглибленої та всеосяжної торгівлі з ЄС для економічного розвитку країн. На цьому етапі дослідження виявлено, що Грузія не може скористатися тими перевагами, які передбачені даною угодою, в силу певних суб'єктивних та об'єктивних факторів, що лежать в основі розвитку експортного потенціалу вітчизняного виробництва. Перехід до нових цілей призвів до певних виробничих дисбалансів у більшості країн, а також сприяв вилученню традиційних сфер виробництва, в яких ці країни мають порівняльні та абсолютні переваги. Для того щоб визначити, чи готові місцеві виробники отримувати вигоди від режиму створення глибокої і всеосяжної зони вільної торгівлі з ЄС, у липні-вересні 2017 року було проведено опитування серед підприємців. Результати свідчать, що основною проблемою для вітчизняних виробників є відсутність поінформованості щодо преференцій, які надає ринок ЄС. Крім того, більшість виробників не виробляють продукцію, здатну задовольнити потреби клієнтів, а також багато з них не мають сертифікатів якості. Щоб поліпшити ситуацію, в дослідженні поставлено завдання запропонувати заходи та розробити маркетингові рекомендації, які, як передбачається, можуть стати універсальними для країн, що підписали Угоди про поглиблену і всеосяжну зону вільної торгівлі з Грузією і стикаються з аналогічними проблемами.
В статье обосновывается, что оптимальное использование Соглашения об углубленной и всеобъемлющей зоне свободной торговле с ЕС является критически важным для стран-участниц. Только Грузия, Молдова и Украина из посткоммунистических стран бывшего СССР подписали Соглашения об ассоциации с Европейским Союзом. Целью исследования является изучение экспортного потенциала и факторов, влияющих на рост экспорта постсоциалистических стран и стран-участниц соглашения о евроинтеграции. Особый акцент сделан на выявлении преимуществ углубленной и всеобъемлющей торговли с ЕС для экономического развития стран. На данном этапе исследования выявлено, что Грузия не может воспользоваться теми преимуществами, которые предусмотрены данным соглашением, в силу определенных субъективных и объективных факторов, которые лежат в основе развития экспортного потенциала отечественного производства. Переход к новым целям привел к определенным производственным дисбалансам в большинстве стран, а также способствовал исключению традиционных сфер производства, в которых эти страны имеют сравнительное и абсолютное преимущество. Для того чтобы определить, готовы ли местные производители получать выгоды от режима создания глубокой и всеобъемлющей зоны свободной торговли с ЕС, в июле-сентябре 2017 года был проведен опрос среди предпринимателей. Результаты свидетельствуют, что основной проблемой для отечественных производителей является отсутствие осведомленности о преференциях, которые предоставляет рынок ЕС. Кроме того, большинство производителей не производят продукцию, способную удовлетворить потребности клиентов, а также многие из них не имеют сертификатов качества. Чтобы улучшить ситуацию, в исследовании поставлена задача предложить меры и разработать маркетинговые рекомендации, которые, как предполагается, могут стать универсальными для стран, подписавших Соглашения об углубленной и всеобъемлющей зоне свободной торговле с Грузией и сталкиваются с аналогичными проблемами.
the EU is of critical importance for the participating countries. Only Georgia, Moldova and Ukraine have signed the Association agreements with the European Union out of post-communist former USSR member countries. The aim of the research is to study export potentials and factors affecting the growth of export of post-socialist and European integration supporting countries participating in this agreement. The paper also attempts to identify the benefits of deep and comprehensive trade with the EU for economic development of the countries. At this stage of research, it has been revealed that Georgia cannot benefit from the advantages that the contract provides due to certain subjective and objective factors that underpin the development of export potential of the national production. A shift to new goals has led to the disruption of industrial forces in most of the countries, and also eliminated the traditional manufacturing fields in which these countries had a comparative and absolute advantage. In order to determine whether a local producer is ready to benefit from the EU's Deep and Comprehensive Trade Regime, in July-September, 2017, a survey among the entrepreneurs was carried out. The results evidenced that the major problem for local producers was the lack of awareness on the preferences that the EU market provides. Besides, most manufacturers fail to produce the number of products that will satisfy the customers and most of them do not have quality assurance certificates. To improve the situation, the study seeks to suggest measures and develop marketing recommendations to be implemented by the country, which are supposed to become universal to those countries that have signed the FTA with Georgia and face similar problems.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8546
ISSN: 2413-0117
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
V115_P024-037.pdf413,65 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.