Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8628
Назва: Народні традиції як чинник відродження галузі
Інші назви: PEOPLE'S TRADITIONS AS A READING FACTOR
Автори: Єфременкова, Надія Андріївна
Ключові слова: конкурентоспроможність
народні традиції
національна самоідентифікація
неофольклоризм
Дата публікації: 20-лис-2017
Видавництво: ФОП Камінська А.П.
Бібліографічний опис: Єфременкова Н. А. Народні традиції як чинник відродження галузі / Н. А. Єфременкова // Альманах науки : матеріали конференції (30 жовтня 2017 р., м. Київ). – 2017. – № 8 (листопад). – С. 7-9.
Короткий огляд (реферат): Стаття має за мету пошук ефективних шляхів розвитку швейних підприємств з метою подолання кризового стану та насичення вітчизняного ринку якісними товарами. Дослідження базувалось на використанні загальнонаукових методів дослідження, таких як спостереження, опис; теоретичних, таких як аналіз, узагальнення, систематизація, класифікація. Визначено чинники досягнення ефективності діяльності швейних підприємств в сучасних умовах, підкреслено важливість впровадження елементів народної творчості в дизайні одягу. Запропоновано впровадження елементів народної творчості в дизайн швейних виробів. Практична значимість використання елементів народної творчості в дизайні швейних виробів сприяє унікальності готової швейної продукції та слугує чинником самоідентифікації особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8628
Faculty: Інститут комп'ютерних технологій та дизайну
Department: Кафедра дизайну та гуманітарних дисциплін
Розташовується у зібраннях:Кафедра дизайну та гуманітарних дисциплін (ДГД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Народні_традиції_як_чинник_відродження_галузі.pdf206,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.