Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 57.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Маркетингова інформаційна система та її роль на підприємствіЄвсейцева, О. С.; Дробна, О. П.
2013Особливості використання "правила 4р" при вирішенні проблемних ринкових ситуацій на посередницьких підприємствахЄвсейцева, О. С.; Пустотіна, К. В.
2011Особливості формування маркетингової інформаційної системи промислових підприємствЄвсейцева, О. С.; Качур, Л. В.
2016Бренд як важлива складова комплексу маркетингуТонкошкурова, Н. Ю.; Євсейцева, О. С.
2016Роль упаковки товару в маркетингуРудько, А. О.; Євсейцева, О. С.
2016Етапи становлення та розвитку маркетингу в УкраїніРуденко, М. Б.; Євсейцева, О. С.
2016Маркетингові стратегії розвитку на ринку послугПисанець, К. К.; Гаврилюк, А. В.; Євсейцева, О. С.
2010Аналіз сучасних підходів до реструктуризації господарської діяльностіЄвсейцева, О. С.
2016Мобільна реклама – дієвий інструмент мобільного маркетингуОлійник, О. С.; Євсейцева, О. С.
2016Маркетинг впливу. Як знайти найкращих агентів впливу?Матвеєва, А. Д.; Євсейцева, О. С.