Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4109
Title: Роль упаковки товару в маркетингу
Authors: Рудько, А. О.
Євсейцева, О. С.
Issue Date: 2016
Publisher: КНУТД
Citation: Рудько А. О. Роль упаковки товару в маркетингу / А. О. Рудько, О. С. Євсейцева // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 145.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4109
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра економічної кібернетики та маркетингу
Appears in Collections:IV Всеукраїнська наукова конференція молодих учених та студентів "Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління"
Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konf20161104_IV_P145.pdf174,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.