Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 21-30 of 104 (Search time: 0.013 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2010Аналіз ефективності управління торговими марками за допомогою показників рівня розвитку та сили домінування (на прикладі підприємств легкої промисловості)Щербак, В. Г.; Бихова, О. М.
2011Особливості інноваційного використання інтелектуального капіталуЩербак, В. Г.; Щербак, В. М.
2012Використання системи грейдингу як стимулу праці в умовах детінізації діяльності підприємствЩербак, В. Г.; Ревякін, О. О.
2008Методичний підхід щодо оцінки бренд-капіталу УкрзалізниціЩербак, В. Г.
2016Підвищення конкурентоспроможності товарів в умовах сучасного розвитку ринкуКащенюк, І. П.; Щербак, В. Г.
2016Освітньо–інноваційна платформа отримання бізнес–знань як принципово новий підхід до реалізації кластерної взаємодії інтерактивних інструментаріїв інноваційного ланцюжка навчанняГанущак-Єфіменко, Л. М.; Щербак, В. Г.
2016Механізм надання консалтингових послуг в сфері вищої освітиЩербак, В. Г.; Афтанділянц, В. Є.
2017Системний підхід до бізнес-планування інноваційних проектів підприємства (на прикладі підприємств ювелірної галузі)Щербак, В. Г.; Єрмакова, Д. О.
2005Класифікація конкурентних переваг персоналу підприємстваСлавгородська, О. Ю.; Щербак, В. Г.
2010Тенденції поширення інтелектуальної праці як чинник розвитку трудового потенціалуЩербак, В. Г.