Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8838
Назва: Інтернет-технології у підвищенні ефективності просування продукції підприємств
Інші назви: Internet technologies in increasing the efficiency of the company's product promotion
Интернет-технологии в повышении эффективности продвижения продукции компании
Автори: Ткаченко, А. О.
Янковець, Т. М.
Ключові слова: інтернет-технології
просування продукції
internet technologies
product promotion
интернет-технологии
продвижение продукции
Дата публікації: лис-2017
Видавництво: Київський університет імені Бориса Грінченка
Бібліографічний опис: Ткаченко А. О. Інтернет-технології у підвищенні ефективності просування продукції підприємств / А. О. Ткаченко, Т. М. Янковець // Сучасна фінансова політика України: проблеми та перспективи : матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Київ, 23 листопада 2017 р. – Київ : Київський університет ім. Бориса Грінченка, 2017. – С. 170-172.
Короткий огляд (реферат): Досліджено особливості та характеристики Інтернету як ефективного інструменту просування продукції підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8838
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ткаченко_Янковець.pdf208,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.