Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8999
Назва: Characteristics of “fast fashion” concept in fashion industry
Автори: Chouprina, N. V.
Ключові слова: fashion industry
fast fashion
subjects of fashion industry
fashion product
total look
designer's brand
flagship store
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Chouprina N. V. Characteristics of “fast fashion” concept in fashion industry / N. V. Chouprina // Vlákna a textil (Fibres and Textiles). – 2014. – № 1, Ročník 21, Marec. – P. 31-36.
Source: Vlákna a textil
Fibres and Textiles
Короткий огляд (реферат): The research contains the analysis of main principles, making the "fast-fashion" concept successful, reveals the key criteria, according to which the brands are classified as "fast-fashion". The present publication reflects the core principles of fashion business entities activity within the "fast-fashion" segment and specifies the criteria of singling out the target consumer audience. The concept under consideration is viewed as a factor of fashion business vector transformation. The research claims that within the high-responsiveness concept the fashion product is being developed and manufactured based on mass-market customer demand, its attitude towards fashion changes and life-style, rather than designer approaches.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8999
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра художнього моделювання костюма
ISSN: 1335-0617
2585-8890
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20180326_309.pdf117,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
20180326_309_Titul.pdf312,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
20180326_309_Zmist.pdf108,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.