Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 8381-8390 зі 9565.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2025Екологічна конкурентоспроможність як основа планування маркетингу відносин у сучасному бізнесіОрел, Анна Миколаївна; Котвицький, Антон Юрійович; Нужний, Андрій Васильович
січ-2007Прогнозування та профілактика правопорушень на фондовому ринку України як умова його стабільностіАндрущенко, Ігор Григорович; Яренко, А. В.
лис-2018Аналіз ринку мінеральних вод в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович
2015Інститут інтелектуальної власності в глобальному виміріЖарінова, А. Г.; Чубукова, О. Ю.
2017Економічна сутність освіти у перехідній економіціСиненко, О. І.
2017Інформаційна складова економічної безпеки вищого навчального закладуДіброва, О. В.
2016Сучасні проблеми маркетингу: загальний погляд та концептуальний підхідЧубукова, О. Ю.; Яренко, А. В.
2015Понятійний апарат сучасної теорії розвитку: інклюзивність, когнітивність, креативністьРубан, В. Я.; Раллє, Н. В.
2015Роль CRM-системи в маркетинговій діяльності підприємстваЯрошенко, В. А.; Геселева, Н. В.; Подольна, В. В.
2016Оптимізація виробничих процесів з використанням інформаційних технологійРедько, М. В.; Геселева, Н. В.; Лугиня, Р. О.