Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 8431-8440 зі 9565.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Digital-інструментарій сучасних маркетингових дослідженьШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Бебко, С. В.
жов-2021The system and situational models of business activityShikovets, Catherine; Kvita, Halyna; Bebko, S.
2013Організаційно-економічний механізм розвитку економіки знань в контексті формування людського капіталуРубан, В. Я.; Чубукова, О. Ю.
2010Прогнозування трудової активності персоналу промислового підприємстваКвіта, Г. М.
2021Foresight tools to enhance energy efficiency in buildings based on the University energy hubGryshchenko, Ivan; Bebko, S.
2019A/B-тестування як ефективний інструмент цифрового маркетингуФедорченко, Андрій Васильович; Пономаренко, Ігор Віталійович
2014Особливості функціонування ринку бінарних опціонівПономаренко, Ігор Віталійович
31-жов-2023Diagnostics of the strategic management of the financial and economic development of the enterpriseZham, Olena; Rudyka, Victor; Voronko-Nevidnycha, Tetiana; Bebko, S.; Shikovets, Catherine; Kvita, Halyna
2020Implementation of marketing and legal tools in the process of commercialization for innovative products in strategic management and entrepreneurshipBilovodska, Olena; Melnyk, Yuliia; Alenin, Yury; Arkusha, Larysa
2018Моделювання виробничих процесів автоматизованого виробництваКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.; Безсмертна, Ю. С.