Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 8691-8700 зі 9565.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2009Логістичні підходи в управлінні запасами промислових і торговельних підприємствБондаренко, О. С.; Євсейцева, О. С.
2013Artificial intelligence as the basis for cognitive economicsChubukova, Olga; Ralle, N. V.
2018International experience in higher education development in the context of globalization processesPonomarenko, Igor; Kugai, Kseniia
чер-2020Opinion leaders in influence marketing as innovative instrument of brand promotion and digitalizationBilovodska, Olena; Kulik, Daria
2015Глобальний ринок деривативів: стан та перспективи розвиткуПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
2015Специфіка розвитку бренду в УкраїніЯренко, А. В.; Писанець, К. К.; Оркуша, Ю. В.
2024Організація та управління стратегічним розвитком підприємства на основі програмно-цільового підходу в маркетингуОрел, Анна Миколаївна; Камнев, Олег Олександрович; Манжула, Владислав Олегович
2018Підвищення ефективності державних підприємств шляхом застосування стратегії "блакитного океану"Шіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Сиволап, Ю. В.
2012Ретроспективний аналіз світового досвіду макроекономічного моделюванняКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.; Іваненко, О. І.
2016Теоретико-методичні основи підготовки бізнес-аналітиків у ВНЗ УкраїниШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.