Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 8721-8730 зі 9565.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
жов-2018Методичні засади використання кластерного аналізуПономаренко, Ігор Віталійович; Бойко, Д. Ю.
2025Вплив органічних добрив на економіку фермерських господарств.Орел, А. М.; Орел, В. М.
2021Особливості формування маркетингових комунікацій в умовах цифровізаціїПономаренко, Ігор Віталійович
2015Важливість цінової політики в сучасній економіціДобробог, Г. В.; Євсейцева, О. С.
2024Стійкість та незламність позицій торгово-виробничої групи компаній "Текстиль-Контакт" – лідера вітчизняної індустрії модиГрищенко, І. М.; Ганущак-Єфіменко, Л. М.; Остапенко, Н. В.
2019Використання Інтернет-маркетингу для налагодження комунікацій з цільовою аудиторієюПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
2018Оптимізація системи управління персоналом у сучасних бізнес-структурахКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.
2022SMM-інструментарій в сучасному бізнес-аналізіШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Кондратюк, О. О.
2015Вплив політико-правового фактору на рекламу лікарських засобівВіннікова, Інна Ігорівна; Пономаренко, Ігор Віталійович; Гребньов, Георгій Миколайович
гру-2018Використання кластерного аналізу для групування міжнародних компанійПономаренко, Ігор Віталійович; Унтура, Алла Володимирівна