Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9154
Название: Адаптація зарубіжного досвіду застосування івент-маркетингу в практиці вітчизняних підприємств
Авторы: Крахмальова, Н. А.
Гончаренко, І. М.
Ключевые слова: event marketing
marketing services
brand positioning
target audience
SWOT analysis
organizational industry
событийный маркетинг
маркетинг услуг
позиционирование бренда
целевая аудитория
SWOT-анализ
организационная индустрия
подієвий маркетинг
маркетинг послуг
позиціонування бренду
цільова аудиторія
SWOT-аналіз
організаційна індустрія
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Крахмальова Н. А. Адаптація зарубіжного досвіду застосування івент-маркетингу в практиці вітчизняних підприємств [Текст] / Н. А. Крахмальова, І. М. Гончаренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2017. - № 6 (117). - С. 51-58.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки
Краткий осмотр (реферат): У статті представлено результати дослідження щодо адаптації зарубіжного досвіду застосування івент-маркетингу в практиці вітчизняних підприємств, обґрунтовано сильні та слабкі сторони використання цієї системи, надано ґрунтовний аналіз ринку подібних послуг в Україні, а також запропоновано алгоритм запровадження подієвого маркетингу для розвитку вітчизняного бізнесу.
В статье представлены результаты исследования по адаптации зарубежного опыта применения ивент-маркетинга в практике отечественных предприятий, обоснованы сильные и слабые стороны использования данной системы, представлен основательный анализ рынка данных услуг в Украине, а также предложен алгоритм введения событийного маркетинга для развития отечественного бизнеса.
The article presents the research findings on adaptation of international experience of event marketing application in the practice of domestic enterprises. The strengths and weaknesses of using this system are identified. A thorough analysis of event marketing services market in Ukraine is carried out. The algorithm of event marketing implementation to foster domestic business development is presented.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9154
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISSN: 2413-0117
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
V117_P051-058.pdf1,12 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.