Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 4631-4640 зі 5062.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Економічна сутність освіти у перехідній економіціСиненко, О. І.
2017Інформаційна складова економічної безпеки вищого навчального закладуДіброва, О. В.
2016Сучасні проблеми маркетингу: загальний погляд та концептуальний підхідЧубукова, О. Ю.; Яренко, А. В.
2015Понятійний апарат сучасної теорії розвитку: інклюзивність, когнітивність, креативністьРубан, В. Я.; Раллє, Н. В.
2015Роль CRM-системи в маркетинговій діяльності підприємстваЯрошенко, В. А.; Геселева, Н. В.; Подольна, В. В.
2016Оптимізація виробничих процесів з використанням інформаційних технологійРедько, М. В.; Геселева, Н. В.; Лугиня, Р. О.
2013Оцінка вартості бренду підприємства легкої промисловостіЗимбалевська, Ю. В.
2006Забезпечення ефективності функціонування підприємств на основі проведення маркетингової діагностикиЄвсейцева, О. С.
2013Особливості просування освітніх посугПодольна, В. В.; Усик, С. П.
2015Ефективне управління проектами інноваційної діяльності в регіонах УкраїниІваненко, О. І.; Шіковець, К. О.; Квіта, Г. М.