Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 4821-4830 зі 5062.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Формування інтеграційної сили бренда на засадах компонентної структуризаціїДудко, П. М.; Ніфатова, О. М.
2019Innovative technologies as a factor of increasing the competitiveness of hotel and restaurant enterprisesDovbush, V.
2021Using the university's Energy Efficiency Knowledge HUB for energy renovation and energy modernization of university buildingsScherbak, V.
2018Social innovation in entrepreneurship and education as an adaptation tool for servicemen demobilized from the ATO zoneNifatova, O.; Shkoda, M. S.
2019Особливості маркетингових досліджень інтегрованих структурГуліна, О. Д.; Ніфатова, О. М.
2019Challenges and pathways to improve company's financial management by risk minimizationArefieva, O. V.; Miagkyh, I. M.; Yashchuk, A. M.
2010Маркетингові підходи до формування асортименту товарів легкої промисловостіМурована, Л. В.
2016Напрями стимулювання інноваційної активності АПК в умовах формування кластера з урахуванням ефекту дифузіїЩербак, В. Г.; Готра, В. В.
2023The professional health of the teacher as the basis of the well-being of effective pedagogical activity and the guarantee of the development of social responsibility of the institution of higher education in the conditions of warHanushchak-Yefimenko, L. M.; Halavska, Liudmyla; Arabuli, Svitlana
2020Features of the influence of the market environment on the innovative development of agricultural enterprisesHanushchak-Yefimenko, L. M.