Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/920
Название: Методологія вивчення ефективності маркетингової діяльності
Авторы: Євсейцева, О. С.
Писанець, К. К.
Вознюк, Л. О.
Ключевые слова: marketing effectiveness
marketing activities
performance evaluation
evaluation methods
эффективность маркетинга
оценка эффективности
маркетинговая деятельность
методы оценивания
ефективність маркетингу
оцінка ефективності
маркетингова діяльність
методи оцінювання
Дата публикации: 2015
Библиографическое описание: Євсейцева О. С. Методологія вивчення ефективності маркетингової діяльності [Електронний ресурс] / О. С. Євсейцева, К. К. Писанець, Л. О. Вознюк // Технології та дизайн. - 2015. - № 4 (17). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_12.
Source: Технології та дизайн
Краткий осмотр (реферат): В даній статті розглянуто та систематизовано основні методи та підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності. Доведена необхідність у постійній оцінці, яка має відбуватися за різними напрямами оцінювання. На прикладі показано процес визначення ефективності маркетингової діяльності двома різними способами.
В данной статье рассмотрены и систематизированы основные методы и подходы к оценке эффективности маркетинговой деятельности. Доказана необходимость в постоянной оценке, которая должна происходить за разными направлениями оценивания. На примере показан процесс вычисления эффективности маркетинговой деятельности двумя разными способами.
In this article we systematized and reviewed the basic methods and approaches of measuring the effectiveness of marketing activities. Proved the necessity of ongoing measuring which should happen in different directions of measuring. The example shows us the process of determination the effectiveness of marketing activities in two different ways.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/920
http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_12
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
td_2015_N4_12.pdf155,85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.