Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/922
Название: Маркетингове дослідження реклами на ринку кондитерських виробів України
Авторы: Яренко, А. В.
Писанець, К. К.
Рамола, М. К.-П.
Ключевые слова: реклама
ATL
BTL
IMC
ефективність реклами
ринок кондитерських виробів
стимулювання збуту
реклама
ATL
BTL
IMC
эффективность рекламы
рынок кондитерских изделий
стимулирование сбыта
advertising
ATL
BTL
IMC
advertising effectiveness
confectionery market
sales promotion
Дата публикации: 2015
Библиографическое описание: Яренко А. В. Маркетингове дослідження реклами на ринку кондитерських виробів України [Електронний ресурс] / А. В. Яренко, К. К. Писанець, М. К.-П. Рамола // Технології та дизайн. - 2015. - № 4 (17). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_14.
metadata.local.source: Технології та дизайн
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуті різні методи реклами, що використовуються на кондитерському ринку України. В тому числі, реклама у засобах масової інформації та рекламна індустрія, яка об’єднує промо-акції, direct-mail, виставки, інтегровані маркетингові комунікації. На основі отриманих даних пропонуються нові методи реклами на ринку кондитерських виробів.
В статье рассмотрены различные методы рекламы, которые используются на кондитерском рынке Украины. В том числе, реклама в средствах массовой информации и рекламная индустрия, объединяющая промо-акции, direct-mail, выставки, интегрированные маркетинговые коммуникации. На основе полученных данных предлагаются новые методы рекламы на рынке кондитерских изделий.
The article describes the various methods of advertising that are used in the confectionery market of Ukraine. In particular, advertising in the media and advertising industry, uniting promotions, direct - mail, exhibitions, integrated marketing communications. Based on these results was offers new advertising techniques in the confectionery market.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_14
http://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/922
Располагается в коллекциях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
td_2015_N4_14.pdf137,03 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.