Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9257
Назва: Міжнародні стратегічні альянси як чинник розвитку конкурентних переваг підприємства
Інші назви: Международные стратегические альянсы как фактор развития конкурентных преимуществ предприятия
International strategic alliances as a factor of development of competitive advantages of the enterprise
Автори: Касич, Алла Олександрівна
Чумаченко, Юлія Володимирівна
Ключові слова: транснаціональні компанії
інтеграція
глобалізація
стратегічний альянс
кооперація
світова економіка
транснациональные компании
интеграция
глобализация
стратегический альянс
кооперация
мировая экономика
transnational companies
integration
globalization
strategic alliance
cooperation
world economy
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Касич А. О. Міжнародні стратегічні альянси як чинник розвитку конкурентних переваг підприємства [Електронний ресурс] / А. О. Касич, Ю. В. Чумаченко // Економіка та суспільство. – 2017. – Вип. 13. – С. 78-83. – Режим доступу: http://economyandsociety.in.ua/journal-13/20-stati-13/1422-kasich-a-o-chumachenko-yu-v
Source: Економіка та суспільство
Короткий огляд (реферат): У статті стратегічний альянс розглядається як ефективна форма об’єднання компаній, що максимально відповідає критеріям стратегічних цілей. Визначено основні типи, види та мотиви створення стратегічних альянсів, описані їх переваги та недоліки. Також розкрито проблеми участі українських компаній у міжнародних стратегічних альянсах на сучасному етапі і приведені напрями їх вирішення.
В статье стратегический альянс рассматривается как эффективная форма объединения компаний, максимально соответствующая критериям стратегических целей. Определены основные типы, виды и мотивы создания стратегических альянсов, описаны их преимущества и недостатки. Также раскрыты проблемы участия украинских компаний в международных стратегических альянсах на современном этапе и приведены направления их решения.
This article, the strategic alliance is seen as an effective form of business combination that best meets the criteria of strategic objectives. The main types, types and motives for creating strategic alliances are defined their advantages and disadvantages are described. The problems of participation of Ukrainian companies in international strategic alliances at the present stage are also disclosed and directions for their solution are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9257
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
ISSN: 2524-0072
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КасичЧумаченко.pdf140,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.