Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9331
Title: Safe operation agenda for Kyiv hydroelectric power station
Other Titles: Програма безпечної експлуатації Київської гідроелектростанції
Программа безопасной эксплуатации Киевской гидроэлектростанции
Authors: Kugai, Kseniia
Shaduik, Daria
Keywords: hydroelectric power station
disaster
accident
constructions
Issue Date: 2017
Publisher: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. академіка В. Лазаряна
Citation: Shaduik D. Safe operation agenda for Kyiv hydroelectric power station / D. Shadiuk, K. Kugai // Modern Technologies: Improving the Present and Impacting the Future : International Scientific Multidisciplinary Conference of Students and Beginner Scientists, November 23, 2017 (Dnipro, Ukraine). – Дніпро : Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В. Лазаряна, 2017. – P. 195.
Abstract: The article deals with the description of Kyiv hydroelectric power station, its technical characteristics and current problems. It is noted that measures have to be taken to prevent the accident at the station.
Автори статті порушують питання безпечної експлуатації Київської ГЕС, її технічні характеристики і поточні проблеми. Відзначається, що необхідно вжити заходів для запобігання аварії на станції.
Авторы статьи поднимают вопрос о безопасной эксплуатации Киевской ГЭС, ее технических характеристиках и текущих проблемах. Отмечается, что необходимо принять меры для предотвращения аварии на станции.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9331
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Appears in Collections:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kugai_Shadiuk_Safe_operation_agenda_for_Kyiv_hydroelectric_power_station.pdfОсновна стаття189,21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.