Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9545
Название: Медіа-планування та його роль в рекламній кампанії підприємства
Другие названия: Медиа-планирование и его роль в рекламной кампании предприятия
Planning advertising campaign of the enterprise
Авторы: Гавриленко, Н. Г.
Шкода, М. С.
Ключевые слова: медіа-планування
маркетинг
маркетингові комунікації
рекламна стратегія
медиа-планирование
маркетинговые коммуникации
рекламная стратегия
media planning
marketing
marketing communications
advertising strategy
Дата публикации: 2018
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Гавриленко Н. Г. Медіа-планування та його роль в рекламній кампанії підприємства / Н. Г. Гавриленко, М. С. Шкода // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами II-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (29 березня 2018 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2018. - С. 114-118.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто медіа-планування та його роль у рекламній кампанії підприємства. Досліджено основні етапи складання медіа-плану рекламної кампанії підприємства та систему показників, необхідних для прийняття обґрунтованого управлінського рішення.
В статье рассмотрено медиа-планирование и его роль в рекламной кампании предприятия. Исследованы основные этапы составления медиа-плана рекламной кампании предприятия и система показателей, необходимых для принятия обоснованного управленческого решения.
The article deals with media planning and its role in the company's advertising campaign. The main stages of compilation of the media plan of the company's advertising campaign and the system of indicators necessary for making a sound management decision are investigated.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9545
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20180329_Cluster_P114-118.pdf312,64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.