Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9548
Назва: Удосконалення системи управління збутом продукції підприємства
Інші назви: Усовершенствование системы управления сбытом продукции предприятия
Improvement of the enterprise sales management system
Автори: Гончаренко, І. М.
Є, Цзявей
Ключові слова: збутова діяльність
управління збутом
збутова політика
продажі
підприємство
сбытовая деятельность
управление сбытом
сбытовая политика
продажи
предприятие
sales activity
sales management
sales policy
sales
enterprise
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Гончаренко І. М. Удосконалення системи управління збутом продукції підприємства / І. М. Гончаренко, Є Цзявей // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами II-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (29 березня 2018 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2018. - С. 135-139.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито проблемні питання організації системи управління збутом на підприємстві. Уточнено поняття системи управління збутом, збуту, збутової політики. Представлено думку автора статті про те, що грамотно побудована система організації та контролю збутової політики організації здатна забезпечити максимально високу конкурентоспроможність підприємства. Запропоновано методи ефективного контролю при плануванні продажів на підприємстві.
В статье раскрыто проблемные вопросы организации системы управления сбытом на предприятии. Уточнено понятие системы управления сбытом, сбыта, сбытовой политики. Представлено мнение автора статьи о том, что грамотно построенная система организации и контроля сбытовой политики организации способна обеспечить максимально высокую конкурентоспособность предприятия. Предложены методы эффективного контроля при планировании продаж на предприятии.
The article deals with problematic issues of organization of sales management system at the enterprise. The concept of sales management, marketing, sales policy is specified. The author’s opinion about the fact that the competently built system of organization and control of marketing policy of the organization is capable of providing the highest possible competitiveness of the enterprise. The methods of effective control during planning of sales at the enterprise are offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9548
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20180329_Cluster_P135-139.pdf178,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.