Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9568
Назва: Аналіз моделей бенчмаркінгу
Інші назви: Анализ моделей бенчмаркинга
Analysis of the models of the benchmarking
Автори: Лизогуб, І. І.
Ніфатова, О. М.
Ключові слова: бенчаркінг
корпоративний аналіз
стратегія
маркетинг
таргет маркетинг
бенчаркинг
корпоративный анализ
стратегия
benchmarking
corporate analysis
strategy
marketing
marketing targeting
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Лизогуб І. І. Аналіз моделей бенчмаркінгу / І. І. Лизогуб, О. М. Ніфатова // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами II-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (29 березня 2018 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2018. - С. 163-167.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено теоретичні основи та популярні види бенчмаркінгу. Обгрунтовано застосування принципів бенчмаркінгу при аналізі середовища підприємства та при визначені стратегії маркетингу. Проведено аналіз досвіду застосування методів бенчаркінгу в умовах ринкової економіки України.
В статье исследованы теоретические основы и популярные виды бенчмаркинга. Обосновано применение принципов бенчмаркинга при анализе среды предприятия и при определении стратегии маркетинга. Проведен анализ опыта применения методов бенчаркинга в условиях рыночной экономики Украины.
The article analyzes the theoretical foundations and popular types of benchmarking. The application of the principles of benchmarking in the analysis of the enterprise environment and the defined marketing strategy is substantiated. The analysis of the experience of using bencharking methods in the conditions of the market economy of Ukraine is carried out.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9568
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20180329_Cluster_P163-167.pdf180,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.