Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9570
Назва: Маркетинг інноваційної діяльності національних підприємств
Інші назви: Маркетинг инновационной деятельности национальных предприятий
Marketing of innovative activity of national enterprises
Автори: Ніфатова, О. М.
Поповська, М. І.
Ключові слова: маркетинг
інновація
інноваційна діяльність
комплекс маркетингу
инновации
инновационная деятельность
комплекс маркетинга
marketing
innovation
innovative activity
marketing complex
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Ніфатова О. М. Маркетинг інноваційної діяльності національних підприємств / О. М. Ніфатова, М. І. Поповська // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами II-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (29 березня 2018 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2018. - С. 175-182.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено аналізу доцільності використання маркетингової підтримки інноваційної діяльності на вітчизняних підприємствах. Виокремлено критерії оцінювання доцільності впровадження інновацій. Систематизовано та розглянуто на прикладах національних підприємств альтернативні варіанти застосування маркетингових прийомів просування інновацій. Зроблено висновки про те, що для підприємств України, реалізація новітніх ідей та побудова правильних маркетингових стратегій повинні бути пріоритетними завданнями для досягнення комерційного успіху на національних і закордонних ринках.
Статья посвящена анализу целесообразности использования маркетинговой поддержки инновационной деятельности на отечественных предприятиях. Выделены критерии оценки целесообразности внедрения инноваций. Систематизированы и рассмотрены на примерах национальных предприятий альтернативные варианты применения маркетинговых приемов продвижения инноваций. Сделаны выводы о том, что для предприятий Украины, реализация новейших идей и построение правильных маркетинговых стратегий должны быть приоритетными задачами для достижения коммерческого успеха на национальных и зарубежных рынках.
The article is devoted to the analysis of expediency of the use of marketing support of innovative activity at domestic enterprises. The criteria for assessing the feasibility of introducing innovations are identified. Alternatives for using marketing techniques to promote innovation are systematized and reviewed on examples of national enterprises. The conclusion is made that for the enterprises of Ukraine, realization of the new ideas and the construction of the correct marketing strategies should be the priority tasks for achieving commercial success on national and foreign markets.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9570
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20180329_Cluster_P175-182.pdf346,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.