Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9571
Название: Франчайзингова форма використання бренда з позицій маркетингу інновацій
Другие названия: Франчайзинговая форма использования бренда с позиций маркетинга инноваций
Franchising form for use of brand from marketing innovation positions
Авторы: Ніфатова, О. М.
Степаненко, М. В.
Ключевые слова: франчайзинг
бренд
інновація
маркетинг інновацій
инновация
маркетинг инноваций
franchising
brand
innovation
marketing of innovations
Дата публикации: 2018
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Ніфатова О. М. Франчайзингова форма використання бренда з позицій маркетингу інновацій / О. М. Ніфатова, М. В. Степаненко // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами II-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (29 березня 2018 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2018. - С. 183-189.
Краткий осмотр (реферат): У статті автором проведений аналіз франчайзингової форми використання бренду з позицій маркетингу інновацій, а саме виділено місце, роль та особливості такого формату ведення бізнесу, як франчайзинг, у процесі маркетингу інновації від товаровиробника до споживача, а також проведений огляд стану та сучасних його проблем в Україні.
В статье автором проведен анализ франчайзинговой формы использования бренда с позиций маркетинга инноваций, а именно выделено место, роль и особенности такого формата ведения бизнеса, как франчайзинг, в процессе маркетинга инновации от товаропроизводителя к потребителю, а также проведен обзор состояния и современных проблем в Украине.
In the article the author analyzes the franchising form of brand use from the point of view of marketing of innovations, namely the place, role and features of such a format of doing business, such as franchising, in the process of marketing of innovations from the commodity producer to the consumer, and also an overview of the state and its current problems in Ukraine.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9571
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20180329_Cluster_P183-189.pdf1,1 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.