Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9574
Назва: Маркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності організації
Інші назви: Маркетинг инноваций как условие обеспечения конкурентоспособности организации
Marketing innovations as a provision competitiveness of organization
Автори: Чжан, Мейсюй
Ключові слова: маркетинг
інновація
мотивація
просування товару
конкурентоспроможність
потенціал
організація
ринок
инновации
мотивация
продвижения товара
конкурентоспособность
потенциал
организация
рынок
marketing
innovation
motivation
product promotion
competitiveness
potential
organization
market
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Чжан Мейсюй. Маркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності організації / Чжан Мейсюй // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами II-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (29 березня 2018 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2018. - С. 205-210.
Короткий огляд (реферат): У статті наведені теоретичні засади застосування маркетингу інновацій для забезпечення конкурентоспроможності організації на зовнішньому або внутрішньому ринках.
В статье приведены теоретические основы применения маркетинга инноваций для обеспечения конкурентоспособности организации на внешнем или внутреннем рынках.
In the article the theoretical principles of application of marketing of innovations for providing of competitiveness of the organization on the external or internal markets are resulted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9574
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20180329_Cluster_P205-210.pdf187,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.