Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9588
Назва: Використання маркетингових інструментів для забезпечення позиціонування високотехнологічної продукції на міжнародному ринку
Інші назви: Использование маркетинговых инструментов для обеспечения позиционирования высокотехнологичной продукции на международном рынке
Use of marketing tools to ensure the positioning of high-tech products in the international market
Автори: Птащенко, О. В.
Кошарна, В. В.
Станкова, А. О.
Ключові слова: маркетингові інструменти
високотехнологічна продукція
маркетинг високих технологій
міжнародний маркетинг
маркетинговые инструменты
высокотехнологичная продукция
маркетинг высоких технологий
международный маркетинг
marketing tools
high-tech products
high-tech marketing
international marketing
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Птащенко О. В. Використання маркетингових інструментів для забезпечення позиціонування високотехнологічної продукції на міжнародному ринку / О. В. Птащенко, В. В. Кошарна, А. О. Станкова // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами II-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (29 березня 2018 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2018. - С. 297-300.
Короткий огляд (реферат): В роботі проаналізовано основні маркетингові інструменті, які використовуються для просування високотехнологічної продукції. Обґрунтовано, що від oсoбливoсті тoваpу залежить вибіp маpкетингoвих інстpументів для просування.
В работе проанализированы основные маркетинговые инструменты, которые используются для продвижения высокотехнологической продукции. Обосновано, что от особенностей товара зависит выбоp маркетинговых инструментов для продвижения.
The paper analyzes the main marketing tools used to promote high-tech products. It is substantiated that the dependence of the tow depends on the choice of machine tools for promotion.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9588
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20180329_Cluster_P297-300.pdf165,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.