Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9756
Название: Специфіка застосування педагогічних технологій при викладанні дисциплін у ЗВО
Другие названия: Специфика использования педагогических технологий при преподавании дисциплин в ЗВО
Key features of pedagogical technologies applied in teaching in higher educational institutions
Авторы: Александрович, Тетяна Зігфридівна
Ключевые слова: діалогічні технології
знання
інновація
метод гри
навчання в співробітництві
педагогічні технології
диалогические технологии
знания
инновация
метод игры
обучение в сотрудничестве
педагогические технологии
dialogic technologies
knowledge
role-playing game
learning in cooperation
pedagogical technologies
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Александрович Т. З. Специфіка застосування педагогічних технологій при викладанні дисциплін у ЗВО / Т. З. Александрович // Молодий вчений. – 2018. – № 8 (60). – С. 117-120.
Source: Молодий вчений
Young scientist
Краткий осмотр (реферат): У роботі акцентується увага на тому, що сучасні реалії вимагають від викладача вміння сформувати цілісну особистість, конкурентоспроможного фахівця, грамотну, освічену людину. Цьому сприяє застосування педагогічних технологій в освіті. Особлива увага зосереджується на методах співробітництва, діалогових, ігрових, які, на думку дослідниці, найкраще дозволяють розкрити інтелектуальний потенціал студентів, прислухатися до точок зору інших, вчить працювати в колективі. Авторка вважає, що включення того чи іншого методу до власної педагогічної технології залежить від самої дисципліни, рівня знань студентів, теми та виду заняття, мети, яку перед собою ставить сам викладач; проте не менш важливе значення має постать самого педагога як особистості.
В работе акцентируется внимание на том, что современные реалии требуют от преподавателя умения сформировать индивидуальность, конкурентного специалиста, грамотного, образованного человека. Этому способствует использование педагогических технологий в образовании. Особенное внимание уделяется методам сотрудничества, диалоговым, игровым, поскольку они лучше всего раскрывают интеллектуальный потенциал студентов, учат прислушиваться к точкам зрения других, а также работать в коллективе. Автор считает, что включение того или другого метода в собственную педагогическую технологию зависит и от самой дисциплины, и от уровня знаний студентов, от темы и вида занятий, цели, которую перед собою ставит сам преподаватель, также имеет значение и сам педагог как личность.
The article focuses on the fact that current realities make teachers develop the ability to form a holistic person, a competitive specialist, a competent and educated person. This is facilitated by the use of pedagogical technologies in education. Particular attention is paid to the methods of collaboration, dialogues, games, which, in the opinion of the researcher, are the best way to reveal the intellectual potential of students, teach them listen to the viewpoints of others and work in a team. The author considers that the inclusion of one or another method in one's own pedagogical technology depends on the subject itself, the level of students' knowledge, the topic and type of class, the goal that the teacher sets for himself. The article emphasizes that the personality of a teacher plays an important role, his ability to create a working atmosphere in a class, to make students be interested in their subject.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9756
Faculty: Інститут комп'ютерних технологій та дизайну
Department: Кафедра дизайну та гуманітарних дисциплін
ISSN: 2304-5809
2313-2167
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра дизайну та гуманітарних дисциплін (ДГД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Aleksandrovych_T._KEY_FEATURES_OF_PEDAGOGICAL_TECHNOLOGIES_APPLIED.pdf157,37 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.