Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9888
Title: Використання графічних редакторів з метою вдосконалення творчої підготовки студентів спеціальності "Дизайн"
Authors: Смаженко, В. С.
Баранова, А. І.
Батрак, В. С.
Keywords: комп'ютерна графіка
графічні редактори
методологія
візуалізація
професійна підготовка
дизайн-графіка
компьютерная графика
графические редакторы
методология
визуализация
профессиональная подготовка
дизайн-графика
computer graphics
graphic editors
methodology
visualization
vocational training
design-graphics
Issue Date: 2018
Citation: Смаженко В. С. Використання графічних редакторів з метою вдосконалення творчої підготовки студентів спеціальності "Дизайн" [Електронний ресурс] / В. С. Смаженко, А. І. Баранова, В. С. Батрак // Технології та дизайн. - 2018. - № 3 (28). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2018_3_4.
Source: Технології та дизайн
Abstract: Метою проведених досліджень є вдосконалення змісту та структури практичної підготовки з курсу дисципліни "Дизайн-графіка", з точки зору сучасних вимог до візуалізації творчих робіт студентів фахової підготовки спеціальності "Дизайн" (Художнє моделювання костюма). В роботі використані сучасні методики застосування графічних редакторів (Corel DRAW, Xara, Photoshop, Adobe Illustrator) у поєднанні їх з традиційними методами візуалізації, комбінаторні методи для вдосконалення створення графічних композицій та асоціативні методи розробки навчально-практичних завдань для розвитку творчої особистості майбутнього дизайнера. Проаналізовано досвід, визначені переваги та особливості використання графічних редакторів для візуалізації об’єктів дизайну у проектній культурі фешн-дизайну та творчій, комплексній підготовці студентів. Визначені загальнотеоретичні та практичні умови інтеграційних зв’язків між видами візуалізації в дизайн-проектуванні, зміст та структура навчально-практичної підготовки студентів, як фундаментальної бази для фахової підготовки студентів до проектної та науково-дослідницької діяльності на основі отриманих в процесі навчання знань. В результаті виконання науково-методологічних досліджень вдосконалено зміст та структура проведення навчально-практичних занять, які використані у підготовці навчальної та робочої програм з дисципліни "Дизайн-графіка" студентів спеціальності "Дизайн" (художнє моделювання костюма) з урахуванням вимог до рівня фахових компетентностей.
Целью проведенных исследований является определение содержания и структуры практической подготовки курса дисциплины "Дизайн-графика", с точки зрения современных требований совершенствования визуализации творческих работ студентов специальности "Дизайн" (Художественное моделирование костюма). Методика. В работе использованы современные методики применения графических редакторов (Corel DRAW, Xara, Photoshop, Adobe Illustrator) в сочетании с традиционными методами визуализации, комбинированные методы для создания графических композиций путем сочетания современных и традиционных методов визуализации объектов дизайна и ассоциативные методы в разработке учебно-практических заданий для развития творческой индивидуальности будущего дизайнера. Проанализирован опыт по использованию графических редакторов в проектной культуре фешн-дизайна, определенные преимущества и особенности визуализации объектов дизайна в творческой, комплексной подготовке студентов. Определены общетеоретические и практические условия интеграционных связей между видами визуализации в дизайн-проектировании, содержание и структура учебно-практической подготовки студентов, как фундаментальной базы специализированной подготовки студентов к проектной и научно-исследовательской деятельности на основе полученных в процессе обучения знаний. В результате выполнения научно-методологических исследований совершенствования содержания и структуры учебно-практических занятий, которые использованы в подготовке учебной и рабочей программ с дисциплины "Дизайн-графика" студентов специальности "Дизайн" (художественное моделирование костюма) с учетом требований к уровню специализированных компетентностей.
The purpose of the conducted studies is to determine the content and structure of the practical preparation of the course of discipline "Design-Graphics", from the point of view of modern requirements for improving the visualization of creative works of students of the specialty "Design" (Artistic Costume Design). In the work, modern methods of using graphic editors (Corel DRAW, Xara, Photoshop, Adobe Illustrator) in combination with traditional imaging methods, combined methods for creating graphic compositions by combining modern and traditional methods of visualizing design objects and associative methods in developing practical training tasks for development creative individuality of the future designer. The experience on the use of graphic editors in the design culture of fashion design, certain advantages and features of visualization of design objects in the creative, integrated training of students is analyzed. The general theoretical and practical conditions of integration links between the types of visualization in design, the content and structure of the students' practical training as a fundamental base for the specialized preparation of students for design and research activities are determined on the basis of knowledge acquired in the process of teaching. As a result of the implementation of scientific and methodological research, the content and structure of the teaching and learning activities, which are used in the preparation of educational and work programs from the discipline "Design Graphics" of students specializing in "Design" (artistic costume modeling), taking into account the requirements for specialized competencies.
URI: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2018_3_4
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9888
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мистецтва та дизайну костюма
ISSN: 2304-2605
Appears in Collections:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
td_2018_N3_04.pdf521,48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.