Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9902
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрахмальова, Н. А.-
dc.contributor.authorШевчук, Ю.-
dc.date.accessioned2018-11-01T10:08:02Z-
dc.date.available2018-11-01T10:08:02Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКрахмальова Н. А. Формування стратегії підприємства / Н. А. Крахмальова, Ю. Шевчук // Матеріали II Всеукраїнської наукової інтернет-конференції «Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : 7 грудня 2017 р., Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 90-94.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9902-
dc.description.abstractРозглянуто актуальні питання формування стратегії підприємства як багаторівневої структури і її реалізації в сучасних умовах господарювання. Проведено аналіз підходів до формування стратегії. Визначено чинники, що впливають на ефективність обраної стратегії в умовах невизначеності зовнішнього середовища.uk
dc.description.abstractРассмотрены актуальные вопросы формирования стратегии предприятия как многоуровневой структуры и ее реализации в современных условиях хозяйствования. Проведен анализ подходов к формированию стратегии. Определены факторы, влияющие на эффективность выбранной стратегии в условиях неопределенности внешней среды.uk
dc.description.abstractThe urgent questions of formation of the strategy of the enterprise as a multi-level structure and its realization in modern conditions of management are considered. The analysis of approaches to strategy formation is carried out. The factors influencing the effectiveness of the chosen strategy in conditions of uncertainty of the environment are determined.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectмісіяuk
dc.subjectдекомпозиція цілейuk
dc.subjectзовнішнє та внутрішнє середовищеuk
dc.subjectчинники впливуuk
dc.subjectстратегічне управлінняuk
dc.subjectстратегияuk
dc.subjectмиссияuk
dc.subjectдекомпозиция целейuk
dc.subjectвнешняя и внутренняя средаuk
dc.subjectфакторы влиянияuk
dc.subjectстратегическое управлениеuk
dc.subjectstrategyuk
dc.subjectmissionuk
dc.subjectdecomposition of goalsuk
dc.subjectexternal and internal environmentuk
dc.subjectfactors of influenceuk
dc.subjectstrategic managementuk
dc.titleФормування стратегії підприємстваuk
dc.title.alternativeФормирование стратегии предприятияuk
dc.title.alternativeFormation of the strategy of the enterpriseuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorКрахмалева, Н. А.-
local.contributor.altauthorKrakhmalova, N. A.-
local.contributor.altauthorShevchuk, Y.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-12-07-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionПідприємницькі ініціативи: стратегічні вектори розвиткуuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2017_P090-094.pdf225,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.