Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9913
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончаренко, І. М.-
dc.contributor.authorЯковенко, А.-
dc.date.accessioned2018-11-01T11:16:14Z-
dc.date.available2018-11-01T11:16:14Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГончаренко І. М. Розробка стратегії маркетингу / І. М. Гончаренко, А. Яковенко // Матеріали II Всеукраїнської наукової інтернет-конференції «Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : 7 грудня 2017 р., Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 155-159.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9913-
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості розробки стратегії маркетингу в умовах нестабільного зовнішнього середовища. Наведено послідовність та зміст основних етапів розробки адаптивної стратегії маркетингу. Запропоновано заходи щодо формування стратегії маркетингу підприємства.uk
dc.description.abstractВ статье исследованы особенности разработки стратегии маркетинга в условиях нестабильной внешней среды. Приведена последовательность и содержание основных этапов разработки адаптивной стратегии маркетинга. Предложены мероприятия по формированию стратегии маркетинга предприятия.uk
dc.description.abstractIn the article the features of development of marketing strategy in conditions of unstable external environment are investigated. The sequence and content of the main stages of the development of an adaptive marketing strategy are presented. Proposed measures to form the strategy of marketing of the enterprise.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.subjectстратегія маркетингуuk
dc.subjectмаркетинговий комплексuk
dc.subjectконкурентний аналізuk
dc.subjectекономічна ефективністьuk
dc.subjectстратегия маркетингаuk
dc.subjectмаркетинговый комплексuk
dc.subjectконкурентный анализuk
dc.subjectэкономическая эффективностьuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectmarketing complexuk
dc.subjectcompetitive analysisuk
dc.subjecteconomic efficiencyuk
dc.titleРозробка стратегії маркетингуuk
dc.title.alternativeРазработка стратегии маркетингаuk
dc.title.alternativeThe development of marketing strategyuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorГончаренко, И. Н.-
local.contributor.altauthorGoncharenko, I.-
local.contributor.altauthorYakovenko, A.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-12-07-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2017_P155-159.pdf183,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.