Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9922
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНіфатова, О. М.-
dc.contributor.authorПоповська, М. І.-
dc.date.accessioned2018-11-01T18:27:04Z-
dc.date.available2018-11-01T18:27:04Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationНіфатова О. М. Реклама як клієнтоорієнтований засіб формування обізнаності споживача щодо інноваційності товарів та послуг / О. М. Ніфатова, М. І. Поповська // Матеріали II Всеукраїнської наукової інтернет-конференції «Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : 7 грудня 2017 р., Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 201-209.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9922-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано використання реклами інноваційної продукції як клієнтоорієнтованого засобу формування обізнаності споживача у якості інструментарію комунікації, який формує, керує та направляє певну інформацію таким чином, щоб суттєво вплинути на підвищення попиту на інноваційні товари та послуги.uk
dc.description.abstractВ статье обосновано использование рекламы инновационной продукции как клиентоориентированное средство формирования осведомленности потребителя в качестве инструментария коммуникации, который формирует, управляет и направляет определенную информацию таким образом, чтобы существенно повлиять на повышение спроса на инновационные товары и услуги.uk
dc.description.abstractThe article substantiates the use of advertising of innovative products as a clientoriented means of forming consumer awareness as a communication tool that forms, manages and directs certain information in such a way as to significantly influence the increase in demand for innovative goods and services.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectклієнтоорієнтованістьuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectінноваційністьuk
dc.subjectтоварuk
dc.subjectпослугаuk
dc.subjectклиентоориентированностьuk
dc.subjectпотребительuk
dc.subjectинновационностьuk
dc.subjectуслугаuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectclient-orienteduk
dc.subjectconsumeruk
dc.subjectinnovationuk
dc.subjectproductuk
dc.subjectserviceuk
dc.titleРеклама як клієнтоорієнтований засіб формування обізнаності споживача щодо інноваційності товарів та послугuk
dc.title.alternativeРеклама как клиентоориентированное средство формирования осведомленности потребителя по инновационности товаров и услугuk
dc.title.alternativeAdvertising as a client-oriented agent for forming consumer awareness as a result of innovation of goods and servicesuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorНифатова, Е. М.-
local.contributor.altauthorПоповская, М. И.-
local.contributor.altauthorNifatova, O.-
local.contributor.altauthorPopovska, M.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-12-07-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2017_P201-209.pdf303,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.