Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9926
Назва: Науково-методичні підходи: доцільність їх використання для оцінювання економічної безпеки закладів вищої освіти
Інші назви: Научно-методические подходы: целесообразность их использования для оценивания экономической безопасности учреждений высшего образования
Scientific and methodological approaches: the feasibility of their use for assessing the economic security of higher education institutions
Автори: Денисенко, Микола Павлович
Бреус, Світлана Василівна
Ключові слова: заклади вищої освіти
економічна безпека
економічна безпека ЗВО
науково-методичні підходи
учреждения высшего образования
экономическая безопасность
экономическая безопасность учреждений высшего образования
научно-методические подходы
institutions of higher education
economic security
conomic security of higher education institutions
scientific and methodological approaches
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Денисенко М. П. Науково-методичні підходи: доцільність їх використання для оцінювання економічної безпеки закладів вищої освіти / М. П. Денисенко, С. В. Бреус // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. – 2018. – Вип. 4 (16). – С. 28-32.
Source: Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено огляд науково-методичних підходів до оцінювання економічної безпеки закладів вищої освіти. Окреслено обмеження їх використання під час оцінювання економічної безпеки закладів вищої освіти. Зазначено, що підхід до оцінювання економічної безпеки закладів вищої освіти має сприяти ліквідації розриву між освітою, наукою та виробництвом та забезпеченню потреб ринку праці, вимог економіки та роботодавців.
В статье сделан обзор научно-методических подходов к оценке экономической безопасности учреждений высшего образования. Определены ограничения их использования при оценке экономической безопасности учреждений высшего образования. Отмечено, что подход к оценке экономической безопасности учреждений высшего образования должен способствовать ликвидации разрыва между образованием, наукой и производством и обеспечению потребностей рынка труда, требований экономики и работодателей.
The article is devoted to overview of scientific and methodological approaches to the assessment of economic security, in particular higher education institutions. The limitation of their use in in assessing the economic security of higher education institutions is outlined. It is noted that the approach to assessing the economic security of higher education institutions should help bridge the gap between education, science and production and meet the needs of the labor market, the demands of the economy and employers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9926
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра економіки та сфери обслуговування
Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
ISSN: 2312-9395
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра смарт-економіки (СЕ)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DenysenkoM.P._BreusS.V._4(16)_2018_28-32.pdfНаукова стаття239,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.