Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 25051-25060 зі 25075.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Критерії вибору нових географічних ринківСолнцев, С. О.; Чернишова, О. С.
2024Вплив коефіціенту ризикованості ітерації на волатильність роботи Скрам команди у методології СкрамРябчиков, О. М.; Ганущак-Єфіменко, Л. М.
2024Трейд маркетинг в каналах розподілуСтадніченко, В. В.
2024Формування кластеру резильєнності персоналу в структурі моделі компенцій як умова формування стійкості персоналу підприємства в часи війниВартанова, О. В.; Повзун, Д. І.
2024The stock market in the conditions of the digital economyShevchenko, I. O.; Ptashchenko, O. V.
2024Маркетингова рівновага: збалансований бюджет для успішної експансії на нові ринки збутуГрищенко, І. М.; Городецький, Ю. Д.
2024Сутність взаємозв'язку розвитку високотехнологічної сфери та урбаністикиКрисоватий, І. А.
2024Artificial intelligence in content marketing: shaping the future of digital strategyKorsunova, K. Yu.
2024Російсько-українська війна як каталізатор змін у сфері оподаткування експорту сільгосппродукціїПанасюк, В. М.; Мужевич, Н. В.; Трубіцина, О. В.
2024Моделювання зв'язку між попитом на освітні послуги та рейтингом ЗВО у Webometrics Ranking of World UniversitiesТарасенко, О. С.