Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 26281-26290 зі 29992.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Аналіз господарської діяльності підприємств в сучасних умовах на прикладі ТОВГеселева, Н. В.; Євдоченко, В. А.; Лугиня, Р. О.
2015Аналіз зміни вподобань споживачів комп’ютерної техніки на українському ринкуЯренко, А. В.; Писанець, К. К.; Гриппа, І. К.
29-тра-2019Factor model of social media marketing effect on brand loyaltyChubukova, Olga; Kostynets, Iuliia; Ponomarenko, Igor; Rallie, Nataliia; Zymbalevska, Yuliia
2016Майбутнє маркетингу: увага до дрібницьХоменко, О. І.; Яренко, А. В.
2023Сучасні тенденції цифрового маркетингуЗимбалевська, Ю. В.; Драгієва, А. Г.
2019Сучасні підходи щодо вдосконалення статистичного аналізу діяльності малих підприємств в УкраїниПономаренко, Ігор Віталійович; Воловненко, К. В.
2016Сучасний стан та перспективи ринку напоїв в УкраїніКолтко, Ю. Ю.; Хоменко, О. І.
2020Прикладні засади звуження ніші як інноваційної стратегії просування у соціальних мережах в умовах діджиталізації бізнесу та формування цифрового середовищаБіловодська, О. А.; Тхорук, Ю. С.; Збарживецька, В. Б.
2020Бізнес-аналітика як ефективний інструмент обробки данихПономаренко, Ігор Віталійович; Телеус, Альона Володимирівна
гру-2018Особливості інформаційної безпеки в сучасних умовахЧубукова, О. Ю.; Пономаренко, Ігор Віталійович