Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 26441-26450 зі 29975.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2006Особливості гудвілу як нематеріального активу підприємстваПодольна, В. В.
2024Психологічний вплив реклами на споживачаБебко, С. В.; Шостак, К. Є.
гру-2019Personal branding as a key to the development of marketing communications and information culture of the companyChubukova, Olga; Bilovodska, Olena; Synenko, Olexandr
2014Особливості проведення промоакційЄвсейцева, О. С.; Глушак, М. Л.
2015Маркетингові дослідження використання екстрім-маркетингу в сучасних умовахЯренко, А. В.; Хапіна, О. Ю.
2014Тенденції в сегментації: від ринку до споживачаЄвсейцева, О. С.; Іщук, Б. О.
2019Маркетингові комунікації як напрям маркетингової діяльностіХоменко, О. І.; Бреус, В. О.
2020Практичні засади оцінювання стратегічної діяльності управління дистрибуцією інноваційних продуктів з позицій споживачівБіловодська, О. А.
чер-2020Сутність стратегічного маркетингового планування та його роль в управлінні підприємствомПархомчук, О.; Євсейцева, О. С.
2019Передовий досвід застосування доповненої реальності в маркетингових стратегіях компанійПономаренко, Ігор Віталійович; Лукаш, А. В.