Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 26781-26790 зі 29935.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Роль слоганів у формуванні брендівКравченко, В. О.; Зимбалевська, Ю. В.
2015Взаємозв'язок логістики і маркетингуЗимбалевська, Ю. В.; Копачевська, О. М.
2022Формування маркетингової стратегії підприємства в цифровому середовищіПономаренко, Ігор Віталійович; Литовченко, Анна Геннадіївна
гру-2021Вдосконалення маркетингової стратегії функціонування підприємстваПономаренко, Ігор Віталійович; Сябро, Сергій Миколайович
2022Natural products chemistryAndreyeva, Olga; Gryshchenko, Ivan
2017Маркетинг консалтингових послугЗимбалевська, Ю. В.; Полтавець, О. О.
2017Логотип як основна складова торгової маркиПодольна, В. В.; Кокорева, А. В.
2024Формування системи професійних цінностей сучасних маркетологівШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
2016Сутність агресивної реклами в маркетингуЯренко, Г. О.; Хоменко, О. І.
2023Sustainability and innovation: new roles of universities in ensuring economic growth and achieving global sustainable development goalsCherniavska, Olena; Cherniavska, Oleksandra; Bayramov, S. V.; Magliocca, P.; Pascalau, Raul