Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 27411-27420 зі 29989.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Природня (нативна) реклама як найближча перспектива інтернет-маркетингуХоменко, О. І.; Колесник, Б. О.
2015Становлення ринку HOD (Home & Office Delivery) в УкраїніЄвсейцева, О. С.; Корнієнко, Ю. О.
2014Особливості сучасного ринку кондитерських виробів в УкраїніХоменко, О. І.; Кошель, І. І.
2015Процес розробки та виведення нового товару на ринокЄвсейцева, О. С.; Лучанська, І. В.
2014Маркетинг у сфері транспортних послугКорецький, С. Л.; Моханько, В. Г.
2009Логістичні підходи в управлінні запасами промислових і торговельних підприємствБондаренко, О. С.; Євсейцева, О. С.
2013Artificial intelligence as the basis for cognitive economicsChubukova, Olga; Ralle, N. V.
2018International experience in higher education development in the context of globalization processesPonomarenko, Igor; Kugai, Kseniia
чер-2020Opinion leaders in influence marketing as innovative instrument of brand promotion and digitalizationBilovodska, Olena; Kulik, Daria
2022Взаємодія представників українського бізнесу та освіти як засіб інтеграції в умовах глобалізованого світуКостинець, Ю. В.; Колесник, Б. О.