Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11111-11120 of 11609 (Search time: 0.014 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Теоретичні основи формування конкурентної позиції підприємстваДудко, П. М.; Чжан, Сюаньє
2018Франчайзинг як інструмент розвитку сфери послуг телекомунікації в умовах реформування галузіЛавреха, І. В.; Шкода, М. С.
2018Розвиток бренд-менеджменту в системі маркетингової діяльності підприємстваКузьменко, С. А.; Щербак, В. Г.
2018Маркетингові дослідження ринку рекрутингових послугОніщук, А. С.; Шкода, М. С.
2018Інформаційна складова як інструмент удосконалення процесу створення бренду підприємстваСалюк, А. П.; Холодна, К. Г.; Чепела, В. В.
2018Латеральний маркетинг в підприємницькій діяльностіМосійчук, Ю. П.; Щербак, В. Г.
2018Франчайзингова форма використання бренда туристичних підприємствНіфатова, О. М.; Литовка, Ю. С.
2018Удосконалення методики оцінювання інтегрованих маркетингових комунікацій підприємстваЛомова, Ю. С.; Шкода, М. С.
2018Разработка комплекса программы стимулирования сбыта для ООО "GLORY PACK"Нифатова, Е. М.; Хань, Це
2018Вплив етапів життєвого циклу товару на формування асортиментної політики підприємстваЩербак, В. Г.; Чжао, Цзун