Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1121-1130 из 1142.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Джерела формування соціального капіталуМалаховський, Ю. В.; Кансо, Алі Ахмед
2015Впровадження Інтернет-технологій як метод підвищення ефективності маркетингової діяльності на підприємствіЄвсейцева, О. С.; Подгорецька, В. С.
2015Соціально-культурний вплив реклами на суспільствоЗимбалевська, Ю. В.; Улько, Т. С.
2015Ко-маркетинг як один із найефективніших видів маркетингових стратегійЗимбалевська, Ю. В.; Литвиненко, А. О.
2015Стратегічне маркетингове планування (ТОВ "СушиЯ")Євсейцева, О. С.; Вартова, М. В.
2015Роль сучасних технологій Інтернет-маркетингу в економіці УкраїниСідуняк, О. В.; Корнеско, І. О.
2015Маркетингові дослідження використання екстрім-маркетингу в сучасних умовахЯренко, А. В.; Хапіна, О. Ю.
2015Ринок роздрібної торгівлі в умовах кризи та шляхи мінімізації негативного впливуХоменко, О. І.; Сокуренко, Н. В.
2015Інноваційні технології Інтернет-маркетингуХоменко, О. І.; Духніч, С. Є.
2015Маркетингова товарна політика та інновації промислового підприємстваХоменко, О. І.; Мороз, І. О.