Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19596
Назва: Маркетинг соціальних мереж як інструмент просування брендів
Інші назви: Social network marketing as a tool for brand promotion
Автори: Пономаренко, Ігор Віталійович
Мельник, М. О.
Ключові слова: бренд
комунікації
контент
маркетинг соціальних мереж
цільова аудиторія
brand
communications
content
social media marketing
target audience
Дата публікації: 2021
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Пономаренко І. В. Маркетинг соціальних мереж як інструмент просування брендів / І. В. Пономаренко, М. О. Мельник // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали II Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 18 листопада 2021 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 173-177.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто особливості просування брендів у соціальних мережах в умовах діджиталізації. Розкрито специфіку використання маркетингових стратегій компаній для налагодження комунікацій з основними поколіннями користувачів у соціальних медіа. Доведено необхідність створення та просування релевантного контенту, який буде позитивно сприйматись цільовою аудиторією та призводитиме до підвищення рівня лояльності потенційних користувачів по відношенню до бренда. Представлено основні тренди розвитку маркетингу соціальних мереж у сучасних умовах.
The article considers the peculiarities of brand promotion in social networks in the conditions of digitalization. The specifics of using marketing strategies of companies to establish communication with the main generations of users in social media are revealed. The need to create and promote relevant content that will be positively perceived by the target audience and will increase the level of potential users loyalty in relation to the brand. The main trends in the development of social media marketing in modern conditions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19596
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2021_V2_P173-177.pdf255,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.