Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26386
Title: Правильна маркетингова стратегія – залог успіху підприємства
Authors: Голодонюк, О. М.
Мільчева, В. В.
Issue Date: 2015
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Мільчева В. В. Правильна маркетингова стратегія – залог успіху підприємства / В. В. Мільчева ; наук. кер. О. М. Голодонюк // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 79.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26386
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2015_P079.pdf167,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.