Просмотр собрания по группе - Тема marketing

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 61 по 80 из 86 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2021Розвиток малого підприємництва в регіональній економіціЩербак, В. Г.; Бордюк, М. О.
2019Розвиток маркетингу банківської сфери на засадах клієнтоорієнтованого підходуПтащенко, О. В.
2020Розвиток стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємстваАреф'єв, С. О.; Мельник, П. І.
2018Роль виставкових технологій при підготовці фахівців у закладах вищої освітиОвчарек, В. Є.; Крахмальова, Н. А.
16-июн-2023Роль дизайну у створенні фірмового стилюШаповал, А. Г.; Мазніченко, О. В.; Осадча, А. М.
2017Роль та функція зовнішньої реклами в структурі сучасного містаМоскаленко, І. В.; Кугай, Т. А.; Бистрякова, В. Н.; Басанець, О. П.; Чернявький, К. В.
2020Системне дослідження використання чат-боту в комунікації з клієнтамиБіловодська, О. А.; Лагута, К. О.
30-ноя-2023Стан і перспективи розвитку фармацевтичного виробництва лікарських рослинних засобівНікітіна, О. О.; Чоудрі, Саван
2015Статистичний аналіз франчайзингу сфери громадського харчування та торгівлі в УкраїніЛісун, Я. В.
мар-2019Стратегічний маркетинг як інструмент підтримки конкурентоспроможності аграрних компанійЄвсейцева, О. С.; Волковинська, П. С.
2019Стратегічний інструментарій міжнародного маркетингуАфанасьєва, О. М.; Птащенко, О. В.
2011Стратегії управління торговельними марками підприємствГанущак-Єфіменко, Л. М.
2016Сучасні проблеми маркетингу: загальний погляд та концептуальний підхідЧубукова, О. Ю.; Яренко, А. В.
2018Сучасні інструменти просування продукції у малому бізнесіГаркуша, І. Р.; Ніфатова, О. М.
2020Сучасні інформаційні технології у сфері послугАфанасьєва, О. М.; Архипова, Д. Є.
мар-2019Таргетинг – цілеспрямований вплив на споживачаЄвсейцева, О. С.; Меркулова, Д. Д.
2019Теоретичні аспекти маркетингових комунікацій на підприємствіГончаренко, І. М.; Микитчук, Р. В.
2015Теоретичні аспекти формування взаємовідносин у концепціях маркетингуЛісун, Я. В.
2016Теоретичні основи брендингової діяльності в системі інтегрованих структур бізнесуНіфатова, О. М.
2023Удосконалення маркетингової діяльності на підприємствіНевмержицька, С. М.; Головко, Валерія Ігорівна